Gambling Blog

Kaszinó-őrült szerencsejáték-addikt figurák kalandozásai az épelméjűség határmezsgyéjén.

A suited connector, különösen az egyszínű 78s a legkitűnőbb lap az AA letöréséhez:)

Friss topikok

Full Tilt a Lido Poker Freeroll és a szokásos Cash Game között és közben

2007.10.03. 01:37 CheckFoldi Bettina

Hát egyelőre Csákföldi Bettina posztol itt egyedül, sebaj. Az ígéretek ígéretesek, de nem bírom nézni, hogy csak az én coming outom árválkodik ezen az oldalon.

Szóval ma. Elmentem a Lidoba, hogy belenézzek az eddig agyondicsért Freeroll Pókerversenybe. Nem tűnt nehéznek, 9 halat kellett volna megenni, azt mondták, tele van lámákkal, hát gondoltam, arcra laza leszek, miközben kemény feszes játékkal kivárom, amíg a sok nímand önként lemond a zsetonjairól a javamra. Minden a terv szerint folyt, lapok nem igazán, egy feltételezett sor ellen még egy szép laydownra isképes voltam, egy kieső, 1000 körüli zsetonnal kb. nullán vagyok. Minden oké, első beszélőként 10es pár, 60as vaknál 200ig hívok a mellettem ülő megad, aztán a nagyvak 600ig hív. Mondom, itt kéne eldobni. Megadom, mert jönni fog a set. "Na akkor együtt megyünk haza legfeljebb" - mondja a mögöttem ülő copfos észkombájn, és így hárman nézzük meg a q 7 3 szivárvány floppot, . Az eredeti emelő checkkel,én meg allin megyek, amit "tényleg de jó, együtt megyünk haza" szöveggel megad a srác mögöttem, és persze az eredeti emelő is. KJ és AK néz velem farkasszemet, "Ti mire adtok meg?" - kérdezném de addigra ott van az asztalon az a nagyon vágyott király, és én már az ajtóban vagyok a rivernél, szitkozódva.



Az egyelőre néma blogpajti megsajnál és átküld nekem 20 dollárt, hogy a full tilten nyalogassam a sebeimet. Nézek egy két olcsó tornát meg némi pot limit omaha cash game-et és húsz perc múlva már egy kanyi buznyák sincs belőle. Aztán a mai nap egyedüli szép játékát hozom, 6 dodóból 24-et varázsolok egy 50centes limit asztalon.

És  már indulok is a szokásos keddi baráti készpénzes játékra. Ahol egyből bukok 2000-et, aztán még kettőt, még kettőt, kölcsönkérek egy tizest, na, azt már elég lassan bukom el. A legjellemzőbb partiban floppolok egy nut sort AQ-val, amit slowplayelek, turnon ott van a három szín, kicsit hívok csak, riveren ott a negyedik szín, amit utolsó beszélőként elcsekkelek, és megver egy 2-es 7-es, amiből a 7-essel megvan a szín.  ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Egész este minden húzó, aki jön ellenem, kifizetődik, nekem már az is egy órába telik, hogy elvigyem az első potomat. Az utolsó partiban még olyan 9ezerre talán feljöhetnék, de a dáma drillem egy dáma drillbe fut és a kickere is jobb és még fullosodik is. Bár azt már az ajtóból nyugtázom.
 

Irdatlan tilten vagyok, nem akarok látni soha többé kártyát!!!

4 komment

Címkék: game halál tilt freeroll limit omaha cash full

A bejegyzés trackback címe:

https://kisvakond.blog.hu/api/trackback/id/tr22184243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danicharge 2007.10.03. 09:41:16

comment, mert nem tudok ide bejelentkezni.....
és nem is kell feltétlenül postolni, mert fogalmazni sem tudok nettó 4 óra alvás után (szomszédnál légkalapálnak) meg úgyis csak hárman olvassák.
Szombati úszkálásom után (vendéglátóként...brr) alaposan fel kellett készülnöm, nehogy lelkes kezdőnek nézzenek...a tervem működött.
Körülbelül 10 olyan showdown volt, mikor megkaptam, hogy \\\"ááá azt hittem, kamu vagy\\\". Nem fogom részletesen leírni a stratégiám, de azt hiszem, ez mindent elmond az eredményességéről.
Természetesen kellett egy jó nagy adag szerencse is, de hát annyira olcsón mehettem végig, hogy bűn lett volna otthagyni. Bent van már 1000em, 4 outos sorhúzóm van és 300ért meg is várhatom, hogy megjöjjön meg ilyesmi. Inkább eltörném a kezem, minthogy ne toljam be, ha bukom, inkább tolok egy short stack all-int a következő használható lapra, és coinflippel úgyis mákolok majd:) Arról nem is beszélek, mikor osztott KK beleblöfföl a floppolt soromba (all-in persze). Uccsó pozícióból tekinthettem meg a kamikaze emelgetést (top par top kicker, meg sztem egy set is)a 6, 7, 10 flopra (nálam 89 suited), nekem meg nem volt szívem húzni az időt a megadással, már kb beraktam, mikor az utolsó emelő leszámolta a chipjeit.
Össze kéne ülnünk elemezni pár leosztást, mert mi lesz, ha végre majd másokon akarunk meggazdagodni?

p.s. ja és így lett 4ből 18,5k. akivel mocskos anyagiakat kell rendeznem, casht tudok most adni, mert a moneybookersre nem ért még oda a pénz, a pokerstarson meg elfogyott

danicharge 2007.10.03. 11:01:54

durva, a LÉNYEG csak most jut eszembe, figyeltétek a kulcs leosztást?
természetesen suited connector hasaltatta meg a KK-t

copfos 2007.10.09. 20:35:09

tudnam, mire volt olyan nagy az arcod...

CheckFoldi Bettina 2007.10.15. 17:06:11

jó kérdés... remélem nem áztatták a könnyeid a klaviatúrát... azért elnézést, nem ellened szólt az emberi hülyeség miatt mérgelődtem:)
süti beállítások módosítása