Gambling Blog

Kaszinó-őrült szerencsejáték-addikt figurák kalandozásai az épelméjűség határmezsgyéjén.

A suited connector, különösen az egyszínű 78s a legkitűnőbb lap az AA letöréséhez:)

Friss topikok

Leszámolás a Holdemmel

2007.10.08. 02:13 CheckFoldi Bettina

    Ma Kisvakond  áttolt 5 dodót,hogy ne csak a nyálam csorgassam az ő sitngo bukdácsolásait nézve, és egy hirtelen ötlettől vezérelve beültem egy Five Card Draw sitngora. Ez az a játék, amit ti is mindannyian játszottatok gyerekkorotokban, egyedül olyan szabály nincs, hogyha egyet akarsz cserélni, akkor felcsapnak egy kártyát (AUF!) és akkor eldöntheted, az kell-e, vagy a következő. Szóval a helyzet egyszerűbb: 5 lap nálad, licitálsz, cserélsz, licitálsz, mutatsz. Nyer az erősebb lap.



    1 dodó volt a beugró, és az első 10 perc hitetlenkedése után (egy potot nem sikerült vinni, semmit nem is adtam meg csere után, annyira nem jött semmi) szép lassan elkezdtem játszani, mutattam egy erős lapot, blöfföltem kettőt, hamar chipleader lettem, aztán a végére lejátszottam mindenkit az asztalról. Blöffölni amúgy úgy kell, hogy a vacak egy párt 3 lapcserével bejelzi az ellen, te csak egyet cserélsz, mert színhúzón vagy, az nem jön be egyáltalán, viszont akkorát hívsz, amekkorát bírsz, és megérti, hogy két párod van, és már dob is. Szóval nagy kamuk vannak itt is. Nem értettem, hogy rutin nélkül hogy a fityfenébe nyerhetek, amikor holdemben szopok, szopok és szopok, akármennyit csinálom.

 Dehát mégis sikerült, 3.40 a zsebben, megyek tovább, benevezek egy potlimit omaha sitngo-ra, ez 3 dodós 10 fős, ott végül csak második lettem (9 dodó), persze, hiszen ahhoz értek. Jó, itt aztán vastag mázlijaim voltak, kétszer álltam fel nulláról, volt négy párom is, meg szettesedtem is rendesen, hogy utána fullosodjak jóformán mindig.
   
    Megrészegített a gondolat, hogy ilyen jó vagyok mindenben ami nem holdem, és beültem egy triple draw 2-7 lowball-ra. Ez a játék hasonlít az 5lapos cseréshez, csak itt háromszor cserélsz, és a legalacsonyabb kombináció nyer. Az ász itt nem ér alul, és a sor is kizáró tényező (a színt, azt látjátok, nem tudom, de aki tudja szúrja oda kommentbe), szóval a legjobb kombináció a 2-3-4-5-7, ez a nut lap, ezután jön a 2-3-4-6-7 és a további sorrend annyira bonyolult, hogy élőben nem is mindig tudnám eldönteni, melyik a jobb. De ez nem akadályozott meg abban, hogy két sitngo-ból egyet nyerjek, a másikon meg második legyek.

    Az 5 dolláromból így lett 14 és most azon mérgelődök, hogy ennyire okosan, sokat, sikerélményekkel telve is tudok játszani ilyen kevéske pénzből, amikor meg begőzölök, úgy vesztem el a maradék 300-at, hogy csak nyekken. Később még kipróbálom a Razz-t, a Studot meg az összes még létező pókerfajtát alacsony téten. És nem cashgame-ezek, mert abból csak a baj van.

Appendix: mivel 3 tornagyőzelmet és egy második helyet állítottam, ezért bizonyítok is, mert amúgy én se hinném el.

PokerStars Tournament #63407189, Pot Limit 5 Card Draw
Buy-In: $1.00/$0.10
6 players
Total Prize Pool: $6.00
Tournament started - 2007/10/07 - 15:48:19 (ET)

Dear CheckFoldi Bettina,

You finished the tournament in 1st place.
A $3.90 award has been credited to your Real Money account.


Congratulations!
Thank you for participating.
PokerStars Tournament #63411779, Pot Limit Omaha
Buy-In: $3.00/$0.40
10 players
Total Prize Pool: $30.00
Tournament started - 2007/10/07 - 16:54:38 (ET)

Dear CheckFoldi Bettina,

You finished the tournament in 2nd place.
A $9.00 award has been credited to your Real Money account.


Congratulations!
Thank you for participating.


PokerStars Tournament #63415542, Limit Triple Draw 2-7 Lowball
Buy-In: $1.00/$0.10
6 players
Total Prize Pool: $6.00
Tournament started - 2007/10/07 - 17:41:35 (ET)

Dear CheckFoldi Bettina,

You finished the tournament in 2nd place.
A $2.10 award has been credited to your Real Money account.


Congratulations!
Thank you for participating.


PokerStars Tournament #63416863, Limit Triple Draw 2-7 Lowball
Buy-In: $1.00/$0.10
6 players
Total Prize Pool: $6.00
Tournament started - 2007/10/07 - 18:06:45 (ET)

Dear CheckFoldi Bettina,

You finished the tournament in 1st place.
A $3.90 award has been credited to your Real Money account.


Congratulations!
Thank you for participating.





2 komment

Címkék: győzelem holdem pokerstars omaha 2 7 lowball 5card draw sitngo

A bejegyzés trackback címe:

https://kisvakond.blog.hu/api/trackback/id/tr52189673

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: The Gambler » Leszámolás a Holdemmel 2007.10.09. 23:19:05

[...]src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> gambling-in-texas wrote an interesting post today on[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CheckFoldi Bettina 2007.10.08. 04:15:39

na, elindultam még egyen, és azt is megnyertem. ennyi. ebből a Deuce to Seven LowBall Triple Draw cuccból meg lehet élni.

danicharge · http://20bucks.blog.hu 2007.10.08. 09:42:25

Pokerstars 5 USD Challenge?:)
süti beállítások módosítása