Gambling Blog

Kaszinó-őrült szerencsejáték-addikt figurák kalandozásai az épelméjűség határmezsgyéjén.

A suited connector, különösen az egyszínű 78s a legkitűnőbb lap az AA letöréséhez:)

Friss topikok

PKR Private Freeroll - A jelszóvadász AA verő

2007.10.16. 02:02 CheckFoldi Bettina

    Kimaradt a mai élő póker, viszont danicharge kollega jelezte, hogy 200 forintos váltóáron 10 dodót átdobna az accountomra, amit nem értek: ha valaki 20 dollárból akar 20ezret csinálni, akkor miért szórja szét mindenfele?
    Na mindegy, beültem az asztalához és laza agresszív játékommal seggére vertem 6 dollárnak. 1et sitngo-n vertem el, a maradékból pedig visszaálltam a 5 card draw és 2-7 lowball vonalra. Hátha most nem baszom el, mikor 5 dollárból már 60at csináltam...
    A lényeg nem is ez: a PKR-en ezen a csodálatos szép és három dimenziós pókertermen nézegettem, hogy pontok és dollárok nélkül hogy keveredhetnék harcba. Kiszúrtam egy Private Freerollt, és törni kezdtem a fejem hogy indulhatnék el rajta én is.


Elkezdtem keresgélni, és egy szar kis pókeres fórumon, azt hiszem spanyolul találtam egy jelszót, amit beírtam, és csodák csodája, ott voltam a nevezők között. Na, gondoltam elrontom a baráti játékotokat. Végül 35-re duzzadt a létszám, ami még mindig elég jó odds a megnyerhető 40 dollárhoz. Szóval nekikezdtünk. Rendkívül feszesen terveztem a játékot, az elején mégis az első felduplázó én voltam: miután 8-as párral dobattam a flopon (2.leosztás), tizespárt kaptam. Emelésemre allin jött, és én megadtam, és jól tettem, az 5ös pár ellen a dealer egy sort osztott le ászig.

Innentől nyugibugi volt, ezen az asztalon nem is szólaltam meg többet. A következő partiban, amibe beszálltam, egy tizes szettel mentem két pár ellen, és szerencsére én fullosodtam.

EKkor jött a mélypont. Hosszú, passzív játék után végre találtam egy lapot (Jd 8d), ami illett a flophoz (9 6 7), és a húzólapomra nekiálltam emelgetni. A végén - ugye semmi nem jött - majdnem allint hívtam, végül meghagytam magamnak 1300-at, a többit pedig elvitte az ellen 6os párja. Hogy maradhatott benn a potban magam sem értem.

Aztán kaptam egy Ad Qd-t és allin mentem. A srác, akivel a Heads-Upot vívtuk később, megadta, és megnézhette a 4-es párjával, amint sort floppolok.

Aztán allin ment egy short stack, ketten végig kísértük a riverig, ott aztán egy minimum raise-zel elköszöntem a kísérőtárstól, és kiraktam egyedül az arcot. Így már 500en voltam, az első négy között. Elég idióta banda volt ez, meg kell hagyni.

Aztán nemsokára közel kerültem a 10ezerhez. J9 egyszínűt kaptam, ami mindig nyer, itt most majdnem leverték, mert 3 káró jött floppon, köztük egy J meg egy 9es, a káró ász egymagában allint hívott és nem jött több káró, inkább megint én fullosodtam a riveren.

És elérkezett a final table ideje. Itt 5 ember került a pénzbe, meg is indult az allin parádé. Én még ász dámát is dobtam ekkor, bár utóbb kiderült, a CL minden szarral allint hívott. Nembaj, ez még jól jöhet később, és inkább türelmesen csücsültem a 8ezremen. Két kisebb nyert  pot után 9180am volt, amikor elért a csoda. Csúnya emelgetés parádé után egy 7 magas floppon hármas allinbe keveredtem egy A7-tel és egy AA-szal. Nálam 88 és a riveren leesett egy aranyos kis nyolcas. Ezzel 22ezer fölé emelkedtem, és az eddig számtalan allint toló ex-chipleader máris irigyen nézett rám a maga szerény 15ezrével.

Egy dáma magas floppon rám is tolta az allint, én meg - rossz döntés - megadtam Q3-mal. Ha elvesztem, olyan 6ezerrel szenvedhettem volna, de a turn megmentett: egy 3assal két párom lett, és a második ász párt búcsúztattam a játékból.

A hátralevő játékban öten maradtunk, nekem volt 36ezer, ötüknek összesen 15ezer. Képzelhetitek. A lapok is jöttek, a buta blöffjeim mind elhitték, a végén még 15-36-ra sikerült megszorongatni a heads-upban, de aztán kivégeztem a srácot. A döntő flop K3K volt, nálam 38, nála 3J. Aztán a riveren ott volt egy 8as, és már megint túlhúztam az ellent.

40 dollár juhú!

Azóta már 6 el is ment. Most benn ülök 15 dollárral egy asztalnál és egyelőre két kör óta mindent eldobok. Vagy nullázok, vagy 100 dollár. Hisz ismertek...

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisvakond.blog.hu/api/trackback/id/tr37197677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niklász · http://univerzum.blog.hu 2007.10.17. 23:09:54

Ha megtudsz még beszálló kódot lécci jelezzémá nekem. Köszike.

fonthana 2007.10.18. 22:03:05

Ki kell fingatni ezt a sok unatkozó nyugati tuskót...
Én is szeretem szivatni ezeket, multkor egy amcsival keveredtem vitába,addig anyáztunk, mig kibannoltak..de legalább megmondtam neki, hogy ne legyen olyan nagyra magával,mikor egy olyan tetves országban lakik, amelyiknek lakosai közül mind telepes, az ország történelme pedig alig több mint 500 évre rúg, a női lakosság 80%-ának látványát pedig lehetetlenség kenyér nélkül megemészteni!!!


r9k-legacy.blog.hu

dah 2008.04.24. 20:50:33

helo. honan tudok passwordot szerezni meg miylen melyik freerollokra lene érvényes hol találom ezeket a pkr en belül??

Ádám 2008.05.19. 18:44:59

Srácok, bocsi, de lehet hogy én vagyok az analfabéta, de mi az a PKR? Felvilágosítana vki???

Egy pókeres · http://egypokeres.blog.hu 2008.07.29. 10:24:09

A PKR egy online póker terem neve. Akárcsak a PartyPoker, vagy PokerTime, stb.

Peneo 2010.01.05. 01:58:15

Láttátok a Magyar oldalt: www.pkr.hu
Tők jó videók vannak rajta.
süti beállítások módosítása